Veelgestelde vragen
Heel cool dat je contact met ons probeert op te nemen! Gaat je vraag over een bestelling? Bekijk dan eerst onze zorgvuldig samengestelde FAQ hieronder. Omdat daar de meest gestelde vragen in staan, vind je hoogstwaarschijnlijk het antwoord op je vraag! Is dat niet het geval? Neem dan altijd contact met ons op!
1. Waar blijft mijn pakket?
De gemiddelde levertijd ligt bij ons tussen de 5 - 7 werkdagen. Omdat we een bedrijf zijn dat duurzaamheid belangrijk vindt, willen we niet elke dag maar een paar bestellingen versturen. Om onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, verzamelen we pakketten in bulk. Zodra er genoeg pakketten zijn, versturen we ze allemaal tegelijk. We hopen dat onze klanten dit begrijpen en dat we allemaal kunnen bijdragen aan een duurzamere, gezondere wereld voor onze kinderen en kleinkinderen.
2. Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen en op dit moment zijn er al 20 werkdagen verstreken?
Het spijt ons zeer dat dit is gebeurd. Wat staat er in je track & trace? Heb je er al naar gekeken? Het is mogelijk dat een pakket bij de douane wordt vastgehouden. Het spijt ons voor het ongemak, we zien dat in 95% van de gevallen de bestelling alsnog binnen 7 dagen wordt geleverd. Heb je in totaal 20 + 7 extra werkdagen op je bestelling moeten wachten? Neem dan contact met ons op om samen naar een oplossing te zoeken.
3. Waar kan ik de track & trace code vinden?
Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je onmiddellijk en automatisch de Track & Trace code. Dit proces kan ongeveer 1 - 5 dagen duren om de bestelling te verzamelen en te verwerken. In sommige gevallen kan de track & trace code in je spamfolder terechtkomen, controleer het voor de zekerheid. De track & trace code wordt in sommige gevallen pas na enkele werkdagen actief, houd hier rekening mee.
4. Hoe volg ik mijn bestelling?
Om je bestelling te volgen, gebruik je je track & trace nummer. Wij sturen dit nummer per e-mail. Voer de code in op onze track & trace pagina om de status van je bestelling te zien. Kijk hiervoor op deze pagina.
5. Ik ben niet tevreden over mijn pakket
Neem contact met ons op met een uitleg + foto/video van het probleem, dan helpen we je zo snel mogelijk.
6. Kun je nog steeds niet vinden wat je zoekt?
Heb je een vraag of suggestie? Geweldig! Heb je eerst onze veelgestelde vragen bekeken?
De meeste vragen zijn hier al beantwoord, zodat je tijd bespaart om contact met ons op te nemen! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
1. Waar blijft mijn pakket?
De gemiddelde levertijd ligt bij ons tussen de 5 - 7 werkdagen. Omdat we een bedrijf zijn dat duurzaamheid belangrijk vindt, willen we niet elke dag maar een paar bestellingen versturen. Om onze ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden, verzamelen we pakketten in bulk. Zodra er genoeg pakketten zijn, versturen we ze allemaal tegelijk. We hopen dat onze klanten dit begrijpen en dat we allemaal kunnen bijdragen aan een duurzamere, gezondere wereld voor onze kinderen en kleinkinderen.
2. Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen en op dit moment zijn er al 20 werkdagen verstreken?
Het spijt ons zeer dat dit is gebeurd. Wat staat er in je track & trace? Heb je er al naar gekeken? Het is mogelijk dat een pakket bij de douane wordt vastgehouden. Het spijt ons voor het ongemak, we zien dat in 95% van de gevallen de bestelling alsnog binnen 7 dagen wordt geleverd. Heb je in totaal 20 + 7 extra werkdagen op je bestelling moeten wachten? Neem dan contact met ons op om samen naar een oplossing te zoeken.
3. Waar kan ik de track & trace code vinden?
Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je onmiddellijk en automatisch de Track & Trace code. Dit proces kan ongeveer 1 - 5 dagen duren om de bestelling te verzamelen en te verwerken. In sommige gevallen kan de track & trace code in je spamfolder terechtkomen, controleer het voor de zekerheid. De track & trace code wordt in sommige gevallen pas na enkele werkdagen actief, houd hier rekening mee.
4. Hoe volg ik mijn bestelling?
Om je bestelling te volgen, gebruik je je track & trace nummer. Wij sturen dit nummer per e-mail. Voer de code in op onze track & trace pagina om de status van je bestelling te zien. Kijk hiervoor op deze pagina.
5. Ik ben niet tevreden over mijn pakket
Neem contact met ons op met een uitleg + foto/video van het probleem, dan helpen we je zo snel mogelijk.
6. Kun je nog steeds niet vinden wat je zoekt?
Heb je een vraag of suggestie? Geweldig! Heb je eerst onze veelgestelde vragen bekeken?
De meeste vragen zijn hier al beantwoord, zodat je tijd bespaart om contact met ons op te nemen! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.