Bestelling en verzending
We streven ernaar het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je onverhoopt tegen vragen of andere problemen aanlopen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je bestelling wordt verwerkt en geleverd.
Een bestelling plaatsen
Het bestelproces van La Luma is zo eenvoudig mogelijk. Eerst moet je het gewenste product toevoegen aan het winkelwagentje op de productpagina. Dit doe je door op de zwarte knop "In winkelwagen" te klikken.
Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten hebt geselecteerd. Is dit allemaal in orde dan druk je op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina moet je de juiste adresgegevens invullen, zorg ervoor dat alle gegevens correct zijn ingevuld. Als deze gegevens correct zijn ingevuld kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" drukken.
De "Verzending" pagina biedt de mogelijkheid om de opgegeven adresgegevens nogmaals te controleren. Verder kun je zien dat elke zending helemaal gratis wordt geleverd. Als blijk van waardering voor onze klanten nemen wij altijd de verzend- en leveringskosten voor onze rekening. Je kunt nu doorgaan door op de knop "Doorgaan naar betaling" te drukken.
Bij de betalingsopties heb je de keuze uit verschillende betalingsmogelijkheden. Op la-luma.nl zijn alle betaalopties SSL gecodeerd, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.
Nederlandse klanten:
iDEAL
Klarna (achteraf betalen)
Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
Paypal
Belgische klanten:
Bancontact
Belfius
KBC/CBC
Kredietkaart (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
Paypal
Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen moet je op de knop "Bestelling afronden" drukken waarna je wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de betreffende pagina om je bestelling af te ronden. Als je problemen ondervindt bij het plaatsen van je bestelling, neem dan contact met ons op.
Verzendkosten
Wij zorgen voor de verzendkosten van elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis en zonder verzendkosten bij je thuisbezorgd! Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid vereist.
Verzending van je bestelling
Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Hieronder zie je de gemiddelde tijd die al onze pakketten in beslag nemen:
Na het plaatsen van een bestelling hebben we 1 - 2 werkdagen nodig om je bestelling te verwerken. Op werkdagen is dat 1 werkdag, maar als je vrijdagavond of in het weekend bestelt kan het iets langer duren.
Zodra je bestelling verwerkt is, wordt hij verzonden en duurt het gemiddeld 3 - 7 werkdagen voordat je bestelling geleverd wordt.
Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je na een paar dagen gemakkelijk nagaan wanneer je pakket ongeveer aankomt. Je ontvangt per post je persoonlijke trackingcode waarmee je je bestelling kunt volgen via onze trackingpartner ParcelsApp. Zie onze Track & Trace pagina over hoe dit werkt.
Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden, kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Ons serviceteam staat voor je klaar en helpt je graag bij het maken van de juiste keuze.
Levering van je bestelling
Als je bestelling wordt bezorgd kun je ervan genieten! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Kijk dan op deze pagina.
Een defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het gebeuren dat je product tijdens het transport beschadigd raakt. Hiervoor leveren we de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen we helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.
Pakket kwijt?
Als een pakket zoekraakt of om een logistieke reden niet geleverd wordt, sturen we altijd een nieuw pakket voordat we overgaan tot ons restitutie- en retourbeleid.
Invoerrechten
In sommige gevallen van onze pakketten zal de douane een controle uitvoeren op het aan jou geleverde pakket. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 veranderd en helaas hebben wij daar geen controle over. In sommige gevallen is het mogelijk dat de douane een klein bedrag aan invoerrechten eist. Echter, geen zorgen! We zien dat dit in 99% van de gevallen niet zal gebeuren. Worden er nog steeds douanekosten in rekening gebracht? Neem dan contact met ons op.
Levering tijdens niet-thuis of op het postkantoor
Als een pakket aan de deur wordt afgeleverd of op een postkantoor wordt afgegeven, heeft La Luma de kosten gemaakt om het pakket te bezorgen. Als het pakket niet wordt geaccepteerd
Een bestelling plaatsen
Het bestelproces van La Luma is zo eenvoudig mogelijk. Eerst moet je het gewenste product toevoegen aan het winkelwagentje op de productpagina. Dit doe je door op de zwarte knop "In winkelwagen" te klikken.
Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten hebt geselecteerd. Is dit allemaal in orde dan druk je op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina moet je de juiste adresgegevens invullen, zorg ervoor dat alle gegevens correct zijn ingevuld. Als deze gegevens correct zijn ingevuld kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" drukken.
De "Verzending" pagina biedt de mogelijkheid om de opgegeven adresgegevens nogmaals te controleren. Verder kun je zien dat elke zending helemaal gratis wordt geleverd. Als blijk van waardering voor onze klanten nemen wij altijd de verzend- en leveringskosten voor onze rekening. Je kunt nu doorgaan door op de knop "Doorgaan naar betaling" te drukken.
Bij de betalingsopties heb je de keuze uit verschillende betalingsmogelijkheden. Op la-luma.nl zijn alle betaalopties SSL gecodeerd, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.
Nederlandse klanten:
iDEAL
Klarna (achteraf betalen)
Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
Paypal
Belgische klanten:
Bancontact
Belfius
KBC/CBC
Kredietkaart (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)
Paypal
Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen moet je op de knop "Bestelling afronden" drukken waarna je wordt doorgestuurd naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de betreffende pagina om je bestelling af te ronden. Als je problemen ondervindt bij het plaatsen van je bestelling, neem dan contact met ons op.
Verzendkosten
Wij zorgen voor de verzendkosten van elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis en zonder verzendkosten bij je thuisbezorgd! Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid vereist.
Verzending van je bestelling
Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Hieronder zie je de gemiddelde tijd die al onze pakketten in beslag nemen:
Na het plaatsen van een bestelling hebben we 1 - 2 werkdagen nodig om je bestelling te verwerken. Op werkdagen is dat 1 werkdag, maar als je vrijdagavond of in het weekend bestelt kan het iets langer duren.
Zodra je bestelling verwerkt is, wordt hij verzonden en duurt het gemiddeld 3 - 7 werkdagen voordat je bestelling geleverd wordt.
Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je na een paar dagen gemakkelijk nagaan wanneer je pakket ongeveer aankomt. Je ontvangt per post je persoonlijke trackingcode waarmee je je bestelling kunt volgen via onze trackingpartner ParcelsApp. Zie onze Track & Trace pagina over hoe dit werkt.
Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden, kun je altijd telefonisch contact met ons opnemen. Ons serviceteam staat voor je klaar en helpt je graag bij het maken van de juiste keuze.
Levering van je bestelling
Als je bestelling wordt bezorgd kun je ervan genieten! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Kijk dan op deze pagina.
Een defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het gebeuren dat je product tijdens het transport beschadigd raakt. Hiervoor leveren we de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen we helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.
Pakket kwijt?
Als een pakket zoekraakt of om een logistieke reden niet geleverd wordt, sturen we altijd een nieuw pakket voordat we overgaan tot ons restitutie- en retourbeleid.
Invoerrechten
In sommige gevallen van onze pakketten zal de douane een controle uitvoeren op het aan jou geleverde pakket. Helaas is die wetgeving per 1 juli 2021 veranderd en helaas hebben wij daar geen controle over. In sommige gevallen is het mogelijk dat de douane een klein bedrag aan invoerrechten eist. Echter, geen zorgen! We zien dat dit in 99% van de gevallen niet zal gebeuren. Worden er nog steeds douanekosten in rekening gebracht? Neem dan contact met ons op.
Levering tijdens niet-thuis of op het postkantoor
Als een pakket aan de deur wordt afgeleverd of op een postkantoor wordt afgegeven, heeft La Luma de kosten gemaakt om het pakket te bezorgen. Als het pakket niet wordt geaccepteerd